topbella

18 March 2013

BOWLING @ TER

8 Mac yg lalu, saya dan rakan-rakan ofis yg lain telah berkumpul di Bowling Centre, Terengganu Equestrian Resort (TER) utk bowling tournament.
Kejohanan ini melibatkan dua buah fakulti iaitu Fakulti Pengurusan Ekonomi (FPE) dan Fakulti Pembangunan Sosial (FPS). Kejohanan ini lebih kepada merapatkan lg hubungan sesama staf di samping memenuhi cuti hujung minggu.
Sebelum melangkah masuk ke Bowling Centre, kami terserempak dgn Gitaris Shah di lobby PrinzPark Hotel. Hotel ini terletak betul2 di depan Bowling Centre. Beliau dtg ke Terengganu utk Konsert Jom Heboh di Pulau Warisan. 
Setiap pasukan perlu menghantar 4orang wakil dalam satu team. FPS diwakili oleh 3 pasukan dan selebihnya adalah dari pasukan FPE. Setiap pemain dikenakan bayaran sebanyak RM20 meliputi game utk 2pusingan serta makanan + minuman.
Team 'Single-Mingle' ( Noor, Me, K.Dah and K.Ekin)
Perlawanan bermula pada jam 3.30 petang. Masing-masing berusaha sedaya upaya utk mendapatkan strike. Masuk longkang pun byk jgk...huhu. Kesemua 8pasukan bermain sambil mengumpul jatuhan pin tertinggi utk team masing2.
Hadiah menanti utk team yg mendapat jatuhan pin tertinggi, kedua dan ketiga. Di samping itu, disediakan juga utk kategori team paling ceria, jatuhan tertinggi pin utk kategori wanita dan lelaki.
Turut memeriahkan acara pada petang itu ialah "Lucky Draw". Semua berdebar-debar menanti agar nama mereka naik. My name???? Hmmmm...yeayyyy naik jgk petang tu. Utk lucky draw tu dpt hadiah Carrom Set.
Overall, kejohanan ini telah dimenangi oleh wakil dari FPE. My team kalah..huhu. Anyway, we enjoyed the game!!!

0 comments:

My Photo
Affieza
A daughter, a sister & a degree holder in Bachelor of Counseling (Hons.)..above all, a Muslim.. :)
View my complete profile