topbella

02 August 2013

FAREWELL PARTY FROM FPS

Minggu terakhir di Fakulti Pembangunan Sosial (FPS), ada sedikit kejutan untuk saya dari staf2 Pejabat Pentadbiran FPS. It's Farewell Party!!! Sebelum tu Ahad ngn Isnin saya bercuti...masuk je ofis Selasa tu ada plk majlis ni. Tak tau larrr plan ni dirancang bila.
Tempoh On Job Training akan berakhir pada hari Khamis so majlis diadakan 3 hari terakhir saya di sini. Memula tu kitaorg meeting jap berkenaan lawatan ofis pastu baru masuk part Farewell ni. Boss saya yg memulakan ucapan pada majlis itu dengan merakamkan ucapan terima kasih utk segala kerja yang saya bantu sepanjang 6 bulan berada di sini. Seterusnya barulah saya plk memberi ucapan terakhir untuk mereka semua.

Dah selesai semua tu baru makan...thanks to K.Za and K.Azra for the nice cake...pink gitewwww!!!! tp perisa coklat larrrr...hehe
Yang ni adalah menu utama untuk hari tu...ni kira bajet ofis larrr. K.Kimie tempahkan nasi putih + kuah gulai + ayam goreng + sayur serta buah rambutan sebagai pencuci mulut. Air plk air sirap. Kekenyangan larrr tengahari tu.
Ini plk kira side dishes lahhh...thanks K.Ha for jelly kelapa ni. Ramai yang suka ngan jelly kelapa ni...kejap je dah habis.
Dan ini plk puding jagung. Thanks to K.Lia for make it!!! Sedap sampai bertambah saya makan...hehe. So semua enjoy je makan2 ni.

For the last...cenderamata penghargaan dari pihak fakulti sebagai kenangan. Disampaikan oleh Pen.Pendaftar Kanan a.k.a my boss lahh kat FPS ni.
Saya merakamkan ucapan ribuan terima kasih untuk seluruh warga FPS kerana telah membantu saya sepanjang tempoh 6 bulan berada di sini. Di sini bermulanya satu lagi ukhwah persahabatan yang akan menjadi memori terindah dalam hidup saya. TERIMA KASIH UNTUK SEMUANYA!!!

0 comments:

My Photo
Affieza
A daughter, a sister & a degree holder in Bachelor of Counseling (Hons.)..above all, a Muslim.. :)
View my complete profile